Каламутна та забарвлена: чи можна пити воду з мережі у Береговому

У Береговому почастішали скарги щодо якості питної води у мережі, а саме на її забарвлення та каламутність.
Вода є безпечною для споживання, каламутність та забарвлення може зумовлюватись перепадами тиску в мережі, що спричинюються коливаннями рівня споживання або втручанням в роботу трубопроводу (підключення, ремонтні роботи, прорив, відбір води для пожежогасіння тощо). Про це інформують у ТОВ «Водоканал Карпатвіз».
З метою визначення точної причини, яка у різних районах міста може відрізнятись, з метою можливості об’єктивного реагування, ТОВ «Водоканал Карпатвіз» просить повідомляти про випадки відхилення забарвленості води від звичної прозорої, із вказуванням точної адреси та періоду початку виявлення відхилень.
В першу чергу звертаються до мешканців приватного сектору, оскільки стан внутрішньобудинкових мереж багатоквартирних будинків у 90% випадків є причиною.
Номери телефонів (методи зв’язку):
- аварійних служб у разі виникнення аварій та інших надзвичайних ситуацій - цілодобово. Телефон лінійний (скорочений) 1505. Телефон 03141 4-21-65. Мобільний +380509554927;
- для надання показань приладів обліку, стан розрахунків: абонентний відділ понеділок-п'ятниця з 8:00 до 17:00, перерва з 12:00 до 13:00, 0501930207;
- повідомлення, заяви, отримання інформації: понеділок-п'ятниця з 8:00 до 17:00, перерва з 12:00 до 13:00. Телефон +3803141 2-34-40 E-mail: [email protected].